Eerste stage Zuid Afrika - Reisverslagen van Rick den Ouden - WaarBenJij.nu Eerste stage Zuid Afrika - Reisverslagen van Rick den Ouden - WaarBenJij.nu
Eerste stage Zuid Afrika

Voor mijn studie werktuigbouwkunde aan de Haagse Hogeschool in Delft,
ben ik op een stage van 22 weken naar Zuid Afrika gevlogen. Hier ben ik een Aquaponics systeem aan het ontwikkelen bij VPT-systems. Door de weeks en tijdens de weekenden onderneem ik, samen met mijn huis genoten en vrienden reisjes en doen we verschillende activiteiten.

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2014

Reisverslag 4

14 Mei 2014

Reisverslag 3

30 April 2014

Reisverslag 2

19 Maart 2014

Reisverslag 1, week 1 - week 7
Rick

Heey, Welkom op mijn profiel. Hier kun je mijn belevenissen tijdens mijn stage in Pretoria, Zuid Afrika, lezen en zien. Ik hoop dat het interessant is. Veel plezier, Rick

Actief sinds 13 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1889

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 26 Juli 2014

Eerste stage Zuid Afrika

Landen bezocht: